ad
ad

MY LOOK FITNES Dnevnik – 2. tjedan

MY LOOK FITNES Dnevnik – 2. tjedan

Foto: 

Udruga Doktore, hitno!

D.H.

D.H.

 

 

-Uklopite i vi tjelesne aktivnosti u svakodnevni život!-

 

Drugi tjedan vježbanja je iza mene! Mišići puno manje bole, bitno mi je da osjećam neke mišiće za koje dugo nisam znala da postoje.
Utorkom, četvrtkom i subotom točna sam kao sat i evo me u 8 sati na vratima fitness centra. Velika prednost – većini je to prerano za vježbanje. U ogromnom fitness centru smo samo trener, Dija i ja.
Dija je postojana vježbačica desetak godina starija od mene i super je imati tako nekoga dok vježbaš, jer je poletna, zabavna, uporna i nadasve pozitivna osoba. Iako ženu nisam do sada poznavala, jednim djelom je i ona zaslužna što bez većih trauma i s veseljem dolazim vježbati.

Već sam spomenula da se teretane i fitness centri najviše napune prije ljeta. Mnogi ljudi donose i novogodišnje odluke, a jedna od njih je redovito vježbanje. Svi mi imamo različite razloge i porive za vježbanje, ali ono najvažnije što često zaboravljamo – naše zdravlje.

U drugom tjednu vježbanja, trener Petar odlučio je da ćemo koristiti rekvizite. U utorak bučice, a četvrtak elastične trake. Subota je rezervirana za vježbe po mom izboru.
U utorak smo s jednoručnim utezima radili kombinirane vježbe – za početak rameni potisak na klupi, bench potisak na kosoj klupi, trbušnjaci s opterećenjem, naravno opet su utezi u igri. Također sam radila čučanj i iskorak.
Imam veliku sreću da živim nedaleko od fitness centra, jedva sam došla doma, da samo mrvicu dalje živim išla bih autom.

U četvrtak smo se bazirali na elastične trake, kojima smo opteretili malo više donji dio tijela, gluteuse (guze), kvadriceps (četveroglavi bedreni mišić), aduktore i abduktor (mišići unutarnje strane natkoljenice) i na ovom treningu nismo zaboravili na mišiće abdomena, te smo radili trbušnjake – gornje, donje i bočne.
Naravno svaki trening počinjemo i završavamo kardio vježbama na traci za trčanje, biciklu ili orbitreku s neizostavnim vježbama istezanja na kraju svakog treninga.

Kako trener Petar kaže, ali najbolje je što ja to osjetim, treninzi postaju sve zahtjevniji, jači, intenzivniji, svakim danom i tjednom dodavat ćemo nove rekvizite. Sve to s ciljem da se mišići učvrste, ojačaju,oblikuju, a također da si poboljšam kondiciju i zdravlje.

Blagodati vježbanja su velike, osobno sam primijetila, nakon dva tjedna – riješila sam se viška tekućine iz organizma, naravno znojenjem u fitness centru, ali i češćim mokrenjem. Također, puno ranije idem na počinak, bolje i mirnije spavam, te se ujutro dižem fit i odmorna, što prije odlaska u fitness centar nije bio slučaj.
Meni je moj cilj više nego jasan, ali svaki dan imam na umu da cilj treba biti dugoročan i održiv.

Uklopite i vi tjelesne aktivnosti u svakodnevni život!

Eleonora Mandić

Doktore, hitno!

Koristimo kolačiće i druga slična tehnička rješenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo s našom web stranicom, analizirali obrasce korištenja i isporučili relevantne oglase. U našoj ažuriranoj Polici Privatnosti možete pročitati više o tome koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo.