ad
ad

MY LOOK FITNESS Dnevnik – 1. tjedan

MY LOOK FITNESS Dnevnik – 1. tjedan
D.H.

D.H.

 

-Dobro se držim, skoro kao Janica Kostelić-

Kako sam u uvodnom tekstu prošli tjedan napisala, odlučila sam odlaziti na fitness tri puta tjedno i to utorkom, četvrtkom i subotom.

Prvi utorak, dolazim u My Look Fitness za žene u osam ujutro. Odlučila sam biti krajnje disciplinirana, fokusirana i posvećena cilju. Cilj je skinuti višak kilograma i dovesti mišiće u red.

Do cilja ću doći samo ako pozorno slušam trenera Petra, jer uspjeh mi je zajamčen samo ako smo trener i ja na istoj valnoj dužini, to je zajednički rad trenera i vježbaća.

Krenula sam s kardio vježbom na traci za trčanje, prvih 10 minuta sam brzo hodala s opterećenjem hodanja uzbrdo, zadnjih pet minuta trčim umjerenim tempom bez opterećenja. Prvih nekoliko minuta bilo je ok, a zatim sam se počela znojiti,  otkucaji srca na 125, osjećaš svaki mišić na nogama.

Nakon toga krećem na sprave, prvo za noge, na svakoj spravi tri serije po petnaest ponavljanja. Zatim vježbe za trbušne mišiće, ruke i leđa. Također, sve vježbe po tri serije i petnaest ponavljanja. Kako mi je trener Petar objasnio stručno, u prvom tjednu smo radili total bodiy, kružnog karaktera trening, ali za cijelo tijelo. Cilj nam je na početku aktivirati sve mišiće i to sa svojom vlastitom težinom.  Još nekoliko tjedana biti ćemo fokusirani na cijelo tijelo da steknem kondiciju.

Kako mi ovo nije privi susret sa fitnessom, nisam se nadala da ću nakon sat vremena imati bilo kakve posljedice, ali… naglo mi je pao tlak, došlo je do mučnine. Ovo je za mene bila novost, jer nikada, ali baš nikada mi se to nije dešavalo, za sve postoji prvi put.

Tada sam otišla još deset minuta voziti bicikli bez opterećenja, da se „odmorim“ , napravila sam vježbe istezanja i jedva sam se dovukla doma.

Sutra dan boli svaki mišić, ali to mi je bilo super, napokon ponovno znam da neke mišiće posjedujem, pogotovo gluteus i mišiće abdomena.
Nema predaje, u srijedu odlazim u šetnju svojom stalnom rutom po Žnjanu.

Četvrtak u osam ujutro odgovorno dolazim na fitness, ali manje optimistična, ponavljam sve vježbe uz nekoliko novih, uz nadzor i podršku trenera Petra. Ostajem skoro dva sata.

Trener Petar,  me je „ubio“, ali već mi je bilo lakše. Drugo jutro jedva se dižem iz kreveta, ali to je tako slatka bol svakog mišića.

Petak je opet rezerviran za redovnu šetnju po Žnjanu, ali ako mislite da šetam s noge na nogu varate se, to je više brzo hodanje, ruta je interesantna jer prvo imate spust, pa ravnicu, a zatim uspon, pa opet spust. Dobro se držim, skoro kao Janica Kostelić.

U subotu se budim rano, pijem kavu, razmišljam – eskivirajtrening, na kraju odlazim malo iza osam sati. Danas radim svojim tempom, subotu sam nazvala dan odmora u teretani. Ni taj trening nije lagan, mislim da je to više psihološki jer me trener ne naganja.

Da bi postigao što drugi ne mogu, moraš raditi što drugi neće raditi.

Nema predaje ni u nedjelju, opet šetnja.

Pozdrav od trenera Petra i mene do idućeg tjedna!

Eleonora Mandić

Doktore, hitno!

 

Koristimo kolačiće i druga slična tehnička rješenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo s našom web stranicom, analizirali obrasce korištenja i isporučili relevantne oglase. U našoj ažuriranoj Polici Privatnosti možete pročitati više o tome koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo.