ad
ad

MY LOOK FITNESS DNEVNIK – 5. tjedan

MY LOOK FITNESS DNEVNIK – 5. tjedan

Koncentrirali smo se na vježbe sa šipkom i utezima.

Foto: 

Doktore, hitno!

D.H.

D.H.

Zbog vježbanja se već pet tjedana osjećam odlično, vedro i pozitivno

Peti tjedan fitness dnevnika je iza nas, moram vam priznati da sam iznenađena kako je to vrijeme proletjelo. Kako su nam došle kiše jesenje, My Look fitness centar za žene se sve više puni, a meni je ovaj tjedan bilo jako teško pokrenuti se i otići do fitness centra. Kada sam tamo sve je uredu i sretna sam što sam došla, ali dok ne izađem iz kuće bila je ozbiljna kriza.

U zadnje vrijeme imala sam dosta pitanja ili komentara, tipa – kriza srednjih godina. Ne, nije kriza srednjih godina. Često od poznatih i slavnih ljepotica u pedesetim godinama čujemo izjave:

Dobro izgledam zbog genetike, svi moji preci su bili mladoliki, imam dobre gene…

Istina, neke žene su poput dobrog vina. Što su starije njihova ljepota dolazi do izražaja. Međutim, veliki broj žena se zapusti kada pređu 50-u. Tako dolazimo do sindroma „tetke“, na žalost taj sindrom je danas jako rasprostranjen.

Da izbjegnete postati „tetka“ ne smijete se odreći svojih interesa. Izgovor vam više ne može biti obitelj i djeca, jer velika većina nas u pedesetima ima odraslu punoljetnu djecu i treba ih pustiti da žive svoje živote, a vi svoj. Ono što u ovim godinama morate – je biti sretni. Trebate biti pozitivne i voditi računa o svom izgledu. Nemojte se žaliti na svoj život, pronađite razlog za radost svaki dan.
Jedna od mojih radosti je vježbanje. Ni ovaj tjedan trener Petar nije bio popustljiv, koncentrirali smo se na vježbe sa šipkom i utezima, tako smo radili čučnjeve u svim varijantama kao glavnu vježbu za noge, mrtvo dizanje vježbu za zadnju ložu i donji dio leđa.

Stražnji čučanj

MRTVO DIZANJE

Vježba koju žene ne smiju izbjegavati! Radi se o zahtjevnoj i tehnički kompliciranoj vježbi koja pogađa veći broj mišićnih skupina, a njezina pravilna izvedba ima mnogostruke pozitivne učinke na naše tijelo. Mrtvim dizanjem aktivirate trapezius, gornja i donja leđa, trbušnjake, zadnju ložu, mišiće stražnjice, kvadricepse i podlaktice. Jačanje ovih mišićnih skupina ima niz pozitivnih učinaka na zdravlje i opće stanje organizma.

Vježbe za core

BUGARSKI ČUČANJ

Ova vježba je kralj čučnjeva, ovom vježbom osjetite zatezanje gluteusa, kvadricepsa, ali i zadnje lože, ukratko odličan je za cijeli donji dio tijela.

Most

T – BAR

Vježba T – bar veslanje je jedna od najboljih vježbi za leđa prema mišljenju mog trenera Petra. Izvrsno pogađa srednji dio leđa, zadnja ramena, trapez. Moj trener je mišljenja da se ova vježba treba uključiti u trening na samom početku treninga, budući da su te mišićne skupine vrlo često zapostavljanje i koje mnogima zaostaju za drugim skupinama mišića i puno lakše ju je izvoditi dok smo odmorni.

Trbušnjaci

Zbog vježbanja se već pet tjedana osjećam odlično, vedro i pozitivno. Nabacim osmjeh i briga me! Osmjeh je najljepši ukras na ženi i ništa ju ne čini ljepšom od osmjeha na licu, a samo sretna i zadovoljna žena to uistinu i može.

Eleonora Mandić

Doktore, hitno!

Koristimo kolačiće i druga slična tehnička rješenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo s našom web stranicom, analizirali obrasce korištenja i isporučili relevantne oglase. U našoj ažuriranoj Polici Privatnosti možete pročitati više o tome koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo.