MY LOOK FITNESS DNEVNIK – 7. tjedan

MY LOOK FITNESS DNEVNIK – 7. tjedan

Foto: 

Doktore, hitno!

Eleonora Mandić

Eleonora Mandić

‘Tko misli da nema vremena za vježbanje, prije ili kasnije imat će vremena za bolest’

Skoro dva mjeseca prošlo je kako sam nogom kročila u fitness centar nakon dugo vremena! Jeli mi lakše odlaziti u fitness centar i vježbati? Iskreno, još mi je i teže! Zašto? Pa, ovaj, ona dobra Eleonora kaže mi ujutro – moraš ići vježbati, a ona loša i ljenija – ma što je to preskočiti jedan trening. Na kraju prevlada razum i isključivo i samo odgovornost. Kako se trudim biti odgovorna u svim segmentima života, u posljednje vrijeme odlučila sam jedino i samo biti odgovorna prema sebi, svom zdravlju i svojoj sreći, a sve ostalo je manje bitno. Da, odlučila sam biti sebična, ako to želite tako nazvati!
Još nisam preskočila ni jedan trening, uredno odradim tri treninga tjedno, kako je vrijeme postalo nestabilno, jedino preskočim svoje večernje šetnje, ali trudim se i njih što manje preskakati.
Pitaju, vidim li napredak i promjene na sebi? Vidim, ali puno manje nego promatrači oko mene. Tamo negdje u četvrtom tjednu, „pohvalila“ sam se treneru Petru, kako me više ne osjećam ništa na mišićima i da se sve manje i manje znojim tijekom treninga. Mislila sam da sam kondiciju podigla na zavidan nivo i da se sve to dešava upravo zbog toga.
Tada je trener Petar podigao intenzitet treninga, ne za jednu, ne za dvije već mi se čini u ovom tjednu za tri stepenice. Mišiće opet osjećam, treninzi me podsjećaju pomalo na vojnički dril. Plaćate treniranje u fitness centru i još vas muče. Tu rečenicu izgovaram zadnji tjedan u fitness centru. Pa gdje toga još ima?
Zadnja dva tjedna su prošla s desetak novih vježbi koje smo radili kružno, a trener Petar i ja odlučili smo se izdvojiti ove tri najinteresantnije:

SKLEK NA ZIDU S ČUČNJEM

Meni najinteresantnija, a kaže trener Petar i jedna od najtežih, ali svejedno ja ju radila s guštom. Ovom vježbom jačamo prsne mišiće, mišiće ruku odnosno triceps, a čučnjem aktiviramo kompletan donji dio tijela: donji dio leđa, donji dio trbuha, gluteuse (mišiće stražnjice) i kvadricepse (prednja loža). Prvo napravim sklek na zidu s vlastitim opterećenjem, a zatim se spuštam u čučanj i tako petnaest ponavljanja po tri serije. Ovo je kompleksna vježba kojom aktivirate veliki broj mišića na tijelu.

Doktore, hitno!

SIMULACIJA HIP THRUSTA

U fitness svijetu je nazivaju ženskom vježbom i rijetko ju koriste muškarci u svom programu vježbanja, a navodno je odlična za sve dobne skupine, ali i oba spola. Ova vježba se koristi za mišiće kukova i mišiće gluteuse, te pogađa i mišiće stražnje lože i donjeg dijela leđa.
Ja sam ju izvodila s vlastitim opterećenjem na trx trakama, osim što ovako izvođena vježba daje benefit i na listove te još neke dijelove donjeg dijela tijela. Zakačivši stopala za trx trake dodatno smo vježbu učinili težom i još efikasnijom za cijeli donji dio tijela, jer u ovoj vježbi gornji dio tijela miruje i vježba se izvodi ležeći.

Doktore, hitno!

SKLOPKA NA KLUPI

Ova vježba je odlična za gornji, ali i za donji dio trbušnih mišića. Pri ovoj vježbi idemo na privlačenje nogu i podizanje gornjeg dijela tijela u sklopku, odnosno u pregib za aktiviranje već spomenutih gornjih i donjih mišića trbuha, odnosno trbušnih mišića. Kod ove vježba, ali i kod svih ostalih trebamo paziti na pravilno disanje te izdah i udah. U sklopci je izdah pri podizanju, a kada se spuštamo je udah.

Doktore, hitno!

Dragi moji svi, u ova luda vremena pandemije , vježbajte, vježbajte, vježbajte. Jer kako je jednom rekao Edward Stanley „Tko misli da nema vremena za vježbanje, prije ili kasnije imat će vremena za bolest“.

Eleonora Mandić

Doktore, hitno!

Koristimo kolačiće i druga slična tehnička rješenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo s našom web stranicom, analizirali obrasce korištenja i isporučili relevantne oglase. U našoj ažuriranoj Polici Privatnosti možete pročitati više o tome koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo.