MY LOOK FITNESS DNEVNIK – 9. tjedan

MY LOOK FITNESS DNEVNIK – 9. tjedan

Foto: 

Doktore, hitno!

Eleonora Mandić

Eleonora Mandić

Ne treba odustajati, jer spor napredak je bolji nego nikakav!

Bez obzira koliko netko dugo vježba, prije ili kasnije dođe do zasićenja, gubitka interesa i žara za treninge. Prije nekoliko dana, komentirala sam kako je već prošlo dva mjeseca i da će brzo proći još pet mjeseci, ali moj trener Petar ima druge planove za mene, dolaziti vježbati do kraja lipnja 2022. godine. Kako ne bi izgubila motivaciju od idućeg tjedna mijenjamo trenera, odnosno dobivam trenericu.

Da ne bi izgubili motivaciju trebamo si odrediti ciljeve, kako kratkoročne tako i dugoročne. Kratkoročni ciljevi će nas dovesti do onog glavnog dugoročnog cilja. Probajte se ne iznevjeriti!
Vratimo se mi na ovaj tjedan, u kojem je trener Petar odlučio razgraničiti mišićne skupine, tako da smo u utorak radili vježbe za donji dio tijela s naglaskom na noge. Posvetili smo se vježbanju kvadricepsa, stražnje lože, listove a pri izvođenju mix vježba koristili smo široku lepezu rekvizita. U pauzama smo odradili trbušnjake gornje, donje i bočne, te jednu varijantu plank, odnosno izdržaja.

PLANK ili daska

Vježba je učinkovita ako ju pravilno izvodimo! Ruke moramo čvrsto staviti na tlo, a ramena moraju biti ravna. Kod planka glavni fokus je na abdomenu. Stražnjica mora biti u ravnini s leđima, odnosno, ne smiješ je dizati tako da tijelo čini oblik trokuta. Ako sve dobro radiš osjeća se pritisak i cijelu težinu tijela na svojim rukama i nožnim prstima. U ovoj pozi pokušaj ostati od 20 do 60 sekundi i steži trbušne mišiće, iako se ova vježba pokazala učinkovita za cijelo tijelo.

Doktore, hitno!

U četvrtak smo se bazirali na gornji dio tijela te smo radili vježbe za ruke, ramena, leđa. Malo više smo se bazirali na leđa zbog sjedilačkog načina života. Bazirali smo se na mišiće vratne kralježnice. Također danas smo se bazirali na bočni plank.

BOČNI PLANK

Ova varijanta planka je nešto teža i zahtjevnija od klasičnog. Za bočni plank legnemo bočno na podlogu, te se na jednoj ruci odignemo od površine a noge su skupljene i gornja noga u ispruženom položaju stavimo na donju ispruženu nogu. Ovaj plank doprinosi ravnoteži, a ravnoteža je često zapostavljena u treninzima.

Doktore, hitno!

U subotu smo se fokusirali na sve dijelove tijela koje žene smatraju da je najteže dovesti u formu, a najlakše izađu iz forme. To je donji dio gluteusa, tricepsi, donji dio trbuha, i unutarnji bedreni mišići, naravno i ovaj put smo radili plank, ali obrnuti plank.

Doktore, hitno!

Kada ćete početi primjećivati prve rezultate, sigurno za četiri tjedna vidiš prve rezultate samo ti, za osam tjedna i vaši prijatelji, a za dvanaest i ostatak svijeta. Zato ne treba odustajati, jer spor napredak je bolji nego nikakav!

Doktore, hitno!

Koristimo kolačiće i druga slična tehnička rješenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo s našom web stranicom, analizirali obrasce korištenja i isporučili relevantne oglase. U našoj ažuriranoj Polici Privatnosti možete pročitati više o tome koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo.