Zašto žena mora bit’ muškarac?

Zašto žena mora bit’ muškarac?

Foto: 

Adina Voicu from Pixabay

D.H.

D.H.

‘Svatko ima pravo na izbor ali i na informaciju što taj izbor može značiti’

S obzirom na sve više podređenu ulogu muškaraca u društvu, nije ni čudo da nam sa Zapada dolaze ideje koje to potvrđuju i u sferi seksualnosti. Tu spada i tzv. pegging gdje žene s navučenim “strap on” umjetnim penisom preuzimaju aktivnu ulogu u seksu dok je muškarac pasivni primatelj. Ali nije to samo do žena, već do sjedilačkog načina življenja i društvenog okruženja koje svako izražavanje muškosti naziva “otrovnom muškošću”.

Naravno da svaka žena i muškarac odnosno svaki par ima pravo odabira kako uživati u intimnim trenutcima, ali isto tako bi još uvijek trebalo postojati pravo da se stvari nazovu pravim imenom. Brojne se žene žale, u krugu prijateljica ili bar intimno same sebi, da danas više nema pravih muškaraca. Uostalom, prije samo nekoliko desetljeća muškarci od 60-ak godina imali su, prema nekim studijama, više testosterona nego današnji mladići od 20-ak godina. To se odnosi i na fizičku snagu. Feminizacija muškaraca dovodi do toga da kina pune filmovi poput “Pedeset nijansi sive” u kojem glavni lik ima bar neke karakteristike tradicionalnog muškarca uz malo mašte i dodatne opreme. Osim pegginga, imamo i prilično prošireni trend u kojem muževi ili momci vole gledati svoje žene dok imaju spolni odnos s drugim muškarcem, tzv. cuckolding gdje par traži muškarca, tzv. bulla koji će očito kvalitetnije općiti sa ženom od muža ili momka.

U konačnici, očito je da na Zapadu pa i u Hrvatskoj kao periferiji Zapada postoji deficit muškaraca koji nisu feminizirani. Prazan prostor muškosti koji su muškarci iz više razloga milom ili društvenom prisilom napustili popunjavaju žene, uključujući i ovakve aktivnosti. Međutim, značajan broj istih tih žena koje vole dominirati nad svojim partnerima “u strogoj diskreciji” upražnjavaju upravo ono što rade svojim muževima i momcima. Dakle, što se tiče odabira muškaraca da se pasiviziraju u seksu i odluče se na primanje umjesto davanja, neka samo razmisle o jednoj ne baš nerealnoj i rijetkoj mogućnosti. Naime, ako se ti odrekneš uloge tradicionalnog muškarca, ima još uvijek dovoljno onih koji će bez problema popuniti tvoje mjesto na pozornici. Nekad u automobilu, nekad u hotelu, a nekad i u tvom vlastitom bračnom krevetu.

Postavlja se pitanje: zašto veliki broj žena želi usvojiti muške obrasce ponašanja tijekom spolnog odnosa? Dakle, od seksa do posla mnoge žene misle da će postići ravnopravnost ako usvoje donedavno uobičajene muške obrasce ponašanja. Da budemo sasvim izravni: Zašto žena mora bit’ muškarac?

Postavlja se još jedno pitanje: zašto veliki broj tih žena u tajnosti opet igra tradicionalno žensku ulogu? Mnoge idu i dalje od toga, pod uvjetom da “selo” ne dozna. Ponižavaju se do te mjere i ići u tolike ekstreme da to daleko prelazi granice dobrog ukusa. Rodna ideologija koja nas uči da biti muškarac, žena ili neki od identiteta između toga, dovela je da toga umjesto manjeg dijela osoba koje nisu sigurne što su, imamo vrlo veliki broj osoba koje kreiraju vlastite identitete i obrasce ponašanja, uključujući tu i spolne odnose. Vjerojatno nije daleko trenutak kada će se pretežno aktivna uloga muškaraca i više pasivna uloga žena tijekom spolnog odnosa proglasiti društveno nepoželjnim pa i protuzakonitim.

S druge strane, što ima više muškaraca koji vole igrati tradicionalno žensku ulogu u krevetu, više je prostora i prigoda za muškarce koji se ponašaju na način koji je do nedavno bio sasvim uobičajen. U svakom slučaju, svatko ima pravo na izbor ali i na informaciju što taj izbor može značiti. Isto tako, muškarcima koji se tako ponašaju ne bi bilo loše da razmisle o jednoj savjetodavnoj poruci: ako nećeš ti, ima tko hoće! Razmisli i sjeti se ovih riječi kad ode na druženje ili vikend putovanje s prijateljicama. Doduše, ako uopće želiš znati istinu.

Filip Jozić

Doktore, hitno!

Koristimo kolačiće i druga slična tehnička rješenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo s našom web stranicom, analizirali obrasce korištenja i isporučili relevantne oglase. U našoj ažuriranoj Polici Privatnosti možete pročitati više o tome koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo.