Dan mimoza po prvi put možete podržati sa svog telefona, sa virtualnim mimozama kroz Meddox aplikaciju

Dan mimoza po prvi put možete podržati sa svog telefona, sa virtualnim mimozama kroz Meddox aplikaciju
D.H.

D.H.

Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice

S ciljem povećanja svijesti o važnosti prevencije i ranog otkrivanja raka vrata maternice ove se godine obilježava 16. Dan mimoza i Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice, a veliki iskorak ove godine predstavlja mogućnost digitalne podrške akciji, kroz podjelu virtualnih mimoza u domaćoj aplikaciji Meddox.

Hrvatska liga protiv raka tradicionalno obilježava Dan mimoza fizičkim prisustvom u većim gradovima diljem Hrvatske, no kako bi dodatno povećali vidljivost akcije i sudjelovanje građana u partnerstvu s aplikacijom Meddox, otvorena je mogućnost podrške akciji svih preko 11.000 korisnika Meddox aplikacije. Za svakog korisnika koji preuzme digitalnu mimozu, Meddox donira 1 euro Hrvatskoj ligi protiv raka. Zainteresirani se mogu uključiti u akciju i tijekom dana, a od 10 sati korisnici će dobiti obavijest o mogućnosti preuzimanja mimoze.

“Brojke o ženama oboljelima od raka vrata maternice iz godine u godinu nas upućuju i iznova pokazuju koliko je važno voditi brigu o intimnom zdravlju te vršiti redovite ginekološke preglede. U Meddoxu smo ponosni što možemo dati svoj doprinos borbi protiv ove bolesti od koje je u posljednjih deset godina oboljelo gotovo 3.200 žena diljem Hrvatske. Naša aplikacija koja kroz pohranu kompletne zdravstvene dokumentacije, ali i dodatnim funkcionalnostima potiče brigu o zdravlju, u potpunosti je besplatna pa pozivam sve da nam se priključe i u subotu sudjeluju u akciji i daju svoj doprinos. Skidajući aplikaciju Meddox mogu podržati ovu akciju, gdje god bili, a istovremeno napraviti nešto dobro i za svoje osobno i zdravlje svoje obitelji”, dodaje Maja Bogović, suosnivačica i članica Uprave Meddoxa.

Meddox je kao svojeg partnera za zdravlje odabralo već preko 11 tisuća aktivnih korisnika koji svakodnevno koriste aplikaciju koja omogućuje jednostavnu, brzu i sigurnu digitalnu pohranu nalaza i medicinske dokumentacije. Među njima su i brojni onkološki pacijenti, oni u procesu liječenja prikupe značajnu količinu medicinske dokumentacije koji se uz Meddox sistematiziraju i digitaliziraju kako bi ih uvijek imali nadomak ruke.

“Veliko nam je zadovoljstvo što ove godine uz Meddox imamo priliku omogućiti baš svima da sudjeluju u Danu mimoza, bez da nužno moraju doći do naših štandova u Zagrebu i drugim gradovima, a da ipak daju aktivan doprinos borbi protiv raka vrata maternice. Edukacija žena o potrebi redovne brige za zdravlje je ključna u borbi s ovom bolešću. Zato pozivam sve da podrže akciju i besplatno preuzmu Meddox te nam u subotu, na Dan mimoza, daju podršku preuzimanjem svoje virtualne mimoze. Time će podržati naše nastojanje da podjelom mimoza prikupimo što više sredstava za borbu protiv raka, ali i učiniti pozitivan korak u brizi za svoje zdravlje, što vam omogućava ova domaća aplikacija”, istaknuo je prof. dr. sc. Damir Eljuga, predsjednik Hrvatske lige protiv raka.

Rak vrata maternice je u 2020. godini bio treće sijelo raka kod žena u dobi od 30 do 39 godina, a u 99,7 posto slučajeva uzrokuje ga infekcija HPV-om (humanim papiloma virusom). Prošle su godine od ove bolesti umrle 122 žene, dok je u Hrvatskoj od od 2015. godine svim djevojčicama i dječacima osmog razreda osnovne škole omogućeno besplatno i dobrovoljno cijepljenje protiv HPV-a koje se organizirano provodi u nadležnim školskim ambulantama.

Javnozdravstvena akcija se održava u nizu gradova diljem Hrvatske, a najveći broj onih koji će dati podršku očekuje se u Zagrebu, na Cvjetnom trgu u 10 sati. Svi koji do tog trenutka preuzmu Meddox aplikaciju moći će preuzeti virtualnu mimozu i dati aktivnu podršku akciji.

Doktore, hitno!

Koristimo kolačiće i druga slična tehnička rješenja kako bismo poboljšali vaše iskustvo s našom web stranicom, analizirali obrasce korištenja i isporučili relevantne oglase. U našoj ažuriranoj Polici Privatnosti možete pročitati više o tome koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo.